.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس

استادان دانشگاه آنفلوانزا نگرفته اند
قدس - گروه سياسي: در حالي آخرين گروه اعزامي استادان دانشگاههاي کل کشور به سفر معنوي عمره مفرده جمعه شب وارد کشورمان شدند که معاون ستاد عمره دانشجويي کشور اعلام کرد: تا کنون گزارشي از مبتلا شدن استادان اعزام شده به آنفلوانزاي نوع A دريافت نکرده ايم.

بانک ملي هک شدن سايت خود را رد کرد
ايسنا- در پي انتشار اخباري مبني بر هک شدن سايت بانک ملي ايران، روابط عمومي اين بانک اعلام کرد، سايتي که هک شده جزو سايتهاي ثبت شده بانک ملي ايران نيست و متعلق به يک شخص حقيقي است.

پيشنهاد سفير شدن به جاي وزير شدن!
جهان- با قطعي شدن خداحافظي وزير بهداشت خبرهايي از گوشه و کنار به گوش مي رسيد که در آن از تصدي معاونت علمي رئيس جمهور از سوي لنکراني خبر داده مي شد، اما با پيگيريها مشخص شد که لنکراني به عنوان معاون رئيس جمهور منصوب نمي شود و در اين ميان رئيس جمهور به لنکراني پيشنهاد داده که به عنوان سفير ايران به هر کشور که مايل است فرستاده شود که اين پيشنهاد از سوي وزير بهداشت دولت نهم رد شده و لنکراني ابراز تمايل کرده که به دانشگاه و فعاليتهاي علمي و تحقيقاتي اش برگردد.

نشست مشترک ميرکاظمي و وزارت نفتيها
فارس- سيد مسعود ميرکاظمي گزينه پيشنهادي احمدي نژاد براي تصدي وزارت نفت، ساعت 10 صبح روز شنبه در باشگاه شماره 3 وزارت نفت با غلامحسين نوذري وزير و معاونان و مديران اين وزارتخانه ديدار کرد.در اين نشست، ميرکاظمي با ارائه برنامه هاي خود براي اداره وزارت نفت در جريان آخرين تحولات اين وزارتخانه قرار گرفت.

کارکنان بنياد ايران شناسي تعديل شدند
ايلنا- جمعي ازکارکنان بنياد ايران شناسي به دليل آنچه که ناتواني در تأمين بودجه و نبود اعتبارات ناميده مي شود، درچند هفته اخير اخراج شدند.

انتقاد يالثارات از شيوه آزادي کلوتيد ريس
فردا- هفته يالثارات ارگان انصار حزب ا... در يادداشتي با اشاره به آزادي با وثيقه کلوتيد ريس فرانسوي، از دستگاه قضايي پرسيده است: آيا باقي متهمين و شهروندان ايراني که حاميان جدي اروپايي و آمريکايي ندارند نبايد مورد تفقه و مهرورزي! دستگاه قضايي قرار گيرند؟

مردان از وزير زن فرمان نمي برند!
فردا- حجة الاسلام والمسلمين سلمان ذاکر عضو فراکسيون روحانيون مجلس با انتقاد ازاحمدي نژاد به خاطرمعرفي سه وزير زن گفت: به خاطر فرهنگ خاص ايراني ها، مردها حاضر به اطاعت از زنان نيستند.

علت لاغر شدن ابطحي از ديد جوانفکر
ايلنا- مشاور احمدي نژاد در پاسخ به پرسشي در خصوص علت لاغر شدن ابطحي در زندان گفت: طبيعي است وقتي انسان بي رويه چاق شود در زندان به خودش مي آيد که چاقي براي سلامت جسم و روح انسان مضر است. شايد آقاي ابطحي از اين فرصت استفاده و تلاش کرده لاغر شود.

برگزاري جلسه مجمع تشخيص بدون احمدي نژاد
خبرآنلاين- نخستين جلسه مجمع تشخيص مصلحت پس از تعطيلات تابستاني صبح شنبه برگزار شد.در اين جلسه که به رياست هاشمي رفسنجاني برگزار شد به جز رؤساي کنوني و قبلي قوه قضائيه، احمدي نژاد در جلسه حضور نداشت.

ميرحسين موسوي در خانه ميردامادي
ايلنا- ميرحسين موسوي با حضور در منزل محسن ميردامادي با خانواده وي ديدار کرد.

اقدامي عجيب براي ترويج نماز اول وقت!
البرز- کارکنان يک بنياد عظيم اقتصادي اطلاع دادند که حراست مجموعه با اطلاع از حضور نيافتن کارمندان در نماز جماعت به سراغ آنان رفته و در اتاقشان را پلمب کرده و به مدت معيني از باز شدن آن جلوگيري مي کند.

ورود علماي شيعه به کويت ممنوع شد!
شعيه آنلاين- فيصل دويسان، نماينده مجلس کويت ضمن انتقاد از منع ورود علماي شيعي به کويت خواستار رفع اين گونه محدوديتها از شيعيان کويت شد.

احضار فرزند کروبي به دادسرا
سحام- حسين کروبي و محمدجواد حق شناس صبح روز شنبه به دادسراي کارکنان دولت احضار شدند.

جوانفکر چه کسي را «غضنفر» دولت نهم خواند
جام جم آنلاين- علي اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتي رئيس جمهوري از برکناري حجة الاسلام «غلامحسين محسني اژه اي» وزير اطلاعات در آخرين روزهاي دولت نهم دفاع کرد و با بيان اينکه وزارت اطلاعات مي توانست مانع رخدادهاي پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري شود، او را «غضنفر تيم دولت» خواند.

مجلس خبر دفن جمعي را پيگيري مي کند
پارلمان نيوز- مجيد نصيرپور عضو کميسيون اجتماعي مجلس از درخواستش براي بررسي خبر منتشر شده درباره دفن گروهي از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات از سوي سازمان بهشت زهرا خبر داد.

ممنوعيت توزيع رساله آية ا... صانعي تکذيب شد
ايرنا- رئيس دفتر آية ا... صانعي خبر برخي رسانه ها مبني بر ممنوعيت توزيع رساله وي در نمايشگاه بين المللي قرآن را شايعه خواند.

سفيدکننده ايراني در افغانستان جنجال آفريد
ايلنا- کميسيون مستقل انتخابات افغانستان براي جلوگيري از اينکه افراد نتوانند رأي دوباره بدهند، جوهري مخصوص را تهيه کرده بود که به ادعاي اين کميسيون اثر اين جوهر بر انگشت رأي دهندگان تا چند روز باقي مي ماند و هيچ ماده شوينده اي نمي تواند اثرش را پاک کند.با اين وجود، در روز برگزاري انتخابات بسياري از رسانه ها گزارش دادند که رنگ انگشتان رأي دهندگان پاک مي شود.در همين زمينه رمضان بشردوست، از کانديداهاي مطرح انتخابات رياست جمهوري به کميسيون مستقل انتخابات مراجعه کرد و انگشتش را نشان داد که جوهرش به آساني پاک شده بود.
وي افزود: انگشتش را با يک مايع ضدعفوني کننده شسته است و اثر آن پاک شده است.اما «حامد کرزي» در کنفرانس مطبوعاتي اش که عصر روز انتخابات برگزار شد، انگشتش را به خبرنگاران نشان داد و گفت که صبح تا حالا، 5 بار دستش را با صابون شسته، اما رنگ پاک نشده است.او گفت اگر کسي دستش را در تيزاب گذاشته و رنگ را پاک کرده، مسؤوليتش با خودش است. اما گزارشهاي بعدي نشان داد که آنچه رنگ مخصوص را پاک کرده، برخلاف گفته هاي رئيس جمهوري افغانستان، تيزاب نبوده، بلکه مايع سفيد کننده گلرنگ بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.